poniedziałek, 25 maja 2009

TWÓJ SZYK - WIELKI POWRÓT


Na obrazku wyjaśniłam wszystko wstępnie :) Więc najpierw przeczytaj tekst znajdujący się powyżej (możesz powiększyć go klikając na obrazek).

Polega to na tym, że ja podawała będę co miesiąc tematy, a wy pisać będziecie na wybrane tematy artykuły, które prześlecie mi na e-mail. Najlepsze prace będą opublikowane w magazynie wraz z podpisem autora :)
Myślę, że może się udać, ale zobaczymy. Na razie piszcie czy bylibyście tym zainteresowani :)
Pozdrawiam ^^

Meggi11

6 komentarze:

XxPamkaxX pisze...

ja jestem zainteresowana




XxPamkaxX

Stardoll By Chomikowa:* pisze...

i Ja!
Czekam na Temat:*

Queen pisze...

ja che napiszę

elisia6 pisze...

A szukasz modelek ? :D
Jak tak to ja bym się chciała zgłosić xD

M. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
M. pisze...

ja bym mogła

anitkaz

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger