środa, 10 czerwca 2009

TWÓJ SZYK - NUMER 1

Uff... wreszcie. Oto jest 1 numer "Twój Szyk" :)
Grafiką nie dorównuję Sezaamowi ani NewLook, jednak myślę, że nie jest źle.
Czekam na Wasze szczere opinie :)
Chyba wiecie już, co zrobić aby powiększyć obrazek - wystarczy kliknąć na niego.
Postaram się, aby następny numer był lepszy pod względem grafiki ;)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.











A teraz specjalne podziękowania dla wszystkich osób, które nadesłały swoje prace :)
bardzo Wam dziękuję i mam nadzieję, że przy następnym numerze również będzie tylu chętnych :) Cieszę się przede wszystkim z tego, że sama robiłam grafikę. Jednak nie jestem takim beztalenciem graficznym chociaż nie jest aż tak dobrze ;) Najwięcej bawiłam się kombinując z tłem. Dla przykładu powiem, że tło w artykule "owoce + czekolada" powstało ze zwykłego czarnego tła ;)

Niestety boję się, że w lipcu i sierpniu nie zdążę zrobić nowych numerów, gdyż jestem w CIĄGŁYCH rozjazdach. Zobaczymy jak będzie xD





*EDIT*

No właśnie... a coś mi tak nie grało ;P
Oczywiście zapomniałam o artykule "Stardoll VS Fashionstyle.pl" :)
Już go dodałam i miłego czytania :)
I dziękuję za miłe komentarze :)

10 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetny magazyn ;)

kochamCIE pisze...

no kurczę :) ja już od września się odchudzam i nie wiedziałam nic ;D dobry magazyn ,dobre rady ;-) czekam na kolejny numer ,pozdrawiam

Stardoll By Chomikowa:* pisze...

Extra! Myślę że wcale nie jest tak żle jak ty myślisz Meggi :D
jest extra, ciekawe notki , grafika , wywiad itp.
Po prostu Miodzio=)

NataliaVanessa pisze...

Super. Bardzo mi się podoba. Ale zapomniałaś o jednym temacie! Fashiostyly VS stardoll. A ja tak na niego czekałam. xd.

Blonde_ pisze...

Świetne ;P Ale ten artykuł mój mi się nie wyświetla ;( Pozrdo ;** Klusia01

Blonde_ pisze...

Teraz wszytko gra ;) jest super! ^^Klusia01

Paula Brzostek pisze...

grafika jest fajna. tak normalna :)
rady są super. ogólnie magazyna 10/10 :):)
życzę powodzenia z następnym numerem
Paula
xx

Iguana96 pisze...

Świetny magazyn! U mnie nalży do 3 najlepszych :]

NiCola1998r i Ewela44 pisze...

Super magazym :)


Ewela44

Mój świat stardoll pisze...

Po pierwsze to Fashionstyle.pl nie jest odpowiednikiem stardoll!!
Bardzo nie podoba mi się artykuł, w którym porównujesz te dwie strony.

Po drugie grafika jest świetna! Taka kolorowa!
Bardzo mi się podoba!!

Po trzecie gdybym cię obraziła to przepraszam, ale to jest moje zdanie!! :}

Po czwarte Nie mogę się już doczekać kolejnego numeru.

A i jeszcze jak robisz taką fajną grafikę i w jakim programie? Odpisz na stardollową pocztę: anita8105

Prześlij komentarz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger